Mariëlle

Tot mijn verbazing ben ik 2 kilo afgevallen, terwijl ik normaal gesproken héél stabiel in gewicht ben. En dat terwijl ik mijn suikerinname naar mijn gevoel ruim heb gecompenseerd met bijvoorbeeld noten. Afvallen was niet mijn doel en daardoor realiseerde ik me wel hoeveel suiker ik dan normaal gesproken blijkbaar eet. En wat de invloed…

Tot mijn verbazing ben ik 2 kilo afgevallen, terwijl ik normaal gesproken héél stabiel in gewicht ben. En dat terwijl ik mijn suikerinname naar mijn gevoel ruim heb gecompenseerd met bijvoorbeeld noten. Afvallen was niet mijn doel en daardoor realiseerde ik me wel hoeveel suiker ik dan normaal gesproken blijkbaar eet. En wat de invloed daarvan is op mijn gewicht. Een heel praktische tip die ik nog steeds regelmatig toepas is: lunchen met wat er van de vorige avond over was. In mijn brein zijn brood en hagelslag nogal aan elkaar gekoppeld. Dat voorkom ik nu door iets heel anders te eten.

Wil jij ook voeding op een simpele manier gezond maken?

Laat me je dan een aantal tips sturen. Meld je aan en ontvang gelijk de GezondeGezinnen gids als kado gratis in je mailbox. Hierin deel ik 10 simpele gewoontes met je die je nu al stap voor stap kunt toepassen. Ook binnen een druk gezinsleven.

P.S. Je gegevens zijn veilig bij mij. Je kunt hier mijn privacy verklaring lezen.

Something went wrong. Please check your entries and try again.

Vorige bericht

Volgend bericht

Laat een reactie achter