Al meer dan 500 mama's doen mee met Dé Suikervrij challenge!

Wil jij ook af van:

  • je inwendige hongerige suikermonster
  • je zachte suikerbuikje
  • en die eeuwige drang naar suiker en zoet

 

En wil je wel weer:

  • lekker in je vel zitten
  • meer energie hebben
  • een helder hoofd waarmee je jouw mooie dromen kunt bedenken

 

Zodat je éindelijk die leuke avondcursus (of iets anders 😉 ) kunt gaan doen omdat je niet meer doodop op de bank ploft ’s avonds.

Doe dan mee met DE suikervrij challenge! We starten 19 mei.

Als er iets is dat je aan je gezondheid zou willen doen, dan is suikervrij écht de eerste stap om te nemen. Lastig? Niet als je mijn stappenplan volgt. In 10 dagen tover ik je om in een expert op het gebied van suiker en suikervrij en weet jij exact wat je moet doen om je bloedsuikerspiegel in balans te houden. En als je dat weet, dan ligt de wereld voor je open <3

 

Tijdens deze gratis challenge ga je ontdekken:

  • welke ‘trucjes’ je kunt toepassen om je bloedsuikerspiegel in balans te houden
  • wat je kunt doen om die eeuwige energiedip voor te zijn
  • hoe je een suikercraving kunt tackelen
  • wat de reden is dat je zoet eet/snoept (en wat je écht nodig hebt)
  • welke praktische stappen je gaat inzetten om je kroost minder suiker te laten verorberen

 

Suiker is een verwoestend stofje (ja echt waar) en oohhh, wat is het toch verdomde lekker (ook dat is waar).

Daar gaat het vaak mis, want doordat het zo ontzettend lekker zoet is en je er een boost energie van krijgt, grijp je er steeds vaker naar. Die energieboost is van kortdurende aard. En hup, je inkakmoment is daar. Of wat dacht je van je kinderen? Druk, moe, chagrijnig. Ze worden van suiker op z’n zachts gezegd ‘minder gezellig van’.

Maar uhum.... je hebt toch suiker nodig?? Ja en nee. Je hebt inderdaad een (kleine) hoeveelheid glucose (= een suikervorm) per dag nodig om je hersenen van energie te voorzien. En nee, we hebben geen bergen suiker nodig die we tegenwoordig dagelijks binnen krijgen. Die hoeveelheden hebben echt een verwoestende uitwerking op je lichaam en je gezondheid. Op korte termijn in de vorm van een diepe duik in je energiedip en op lange termijn in de vorm van allerlei (chronische) klachten en (westerse) ziektebeelden. Om maar niet te zwijgen over de verslavende werking van dit zoete, witte goedje. Ik heb er jarenlang last van gehad. En nog steeds mag ik oppassen, want een paar dagen meer suiker dan goed voor me is en de verslaving komt zo weer terug in mijn leven…

Herkenbaar?

Dan is het niet zo’n heel gek idee om een periode dat zoete witje goedje een tijdje te laten staan. En hé, wat is nu 10 dagen? We starten 19 mei.

Je ontvangt 10 dagen, elke dag, een motiverende email met tips, suikervrije recepten, inspiratie én informatie over suiker en suikervrij eten.

Dé suikervrij challange is familyproof! Je gehele gezin, dus ook je kinderen kunnen mee doen, want elke dag heeft een speciaal onderdeel voor kinderen.  Samen is tenslotte leuker dan alleen.

Via de besloten Facebookgroep geef ik je ook nog eens extra tips, beantwoord ik je vragen, doe ik FB lives, kun je met mij en de andere challengers sparren, ervaringen uitwisselen en natuurlijk recepten delen.

 

Tot de 19e!

Wat ga jij doen als je weer meer energie hebt...

HEADER_contact